mandag den 5. januar 2015

Nyt i det lille hjem

Der er sket lidt i det lille hjem de seneste dage. 

Vi har fået rokeret rundt i soveværelset, hvor vi har fået lavet en sengegavl, købt nye lamper (med 40 % rabat i Bilka, juhuu) og fået hængt hængt fjernsynet i soveværelset op på væggen, istedet for at det stod og fyldte på kommoden derinde. Er super glad for resultatet. Nu mangler vi kun at komme et smut til ikea, for at købe en større kommode, og så har jeg udset mig disse plakater til soveværelset http://www.bykrohn.dk/collections/typografi/products/a4-gavesaet-inkl-rammer-1 - er dog stadig lidt i tvivl om hvilke farver de skal købes i.
I stuen har vi endelig fået hængt mine billedhylder fra ikea op. Nu skal jeg bare på jagt efter nogle pæne plakater. Tænker at min kortkartellet plakat skal hænge andetsteds :-) 

- Kreatisten 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar