tirsdag den 13. januar 2015

DIY opbevaring til det kommende krea-bord

Inspireret af de fine tube paprør fra OYOY, og mens jeg går og venter på at vi næste uge skal ud og hente bordbenene, til det som skal blive mit nye krea-bord, fik jeg en spontan idé til opbevaring på det kommende bord. Er selv blevet meget glad for resultatet, og så har det tilmed været MEGET billigt.


Det første du skal bruge er tomme og rengjorte dåser. Jeg synes at der sjove er at have lidt forskellige højder, og jeg tror også at jeg vil tilføje en højere dåse til.


Udover dåser i de størrelser som du vil have, skal du bruge:
- Papir. Jeg har brugt noget gavepapir fra søstrene grene i marmor-look. Tror at jeg gav 6kr for det i sin tid.
- lim
- en smule stof. Jeg brugt bare nogle stofrester jeg havde liggende.



Gavepapiret klippes ud så det passer rundt om dåsen. Der limes i begge ender på papiret, så papiret kun limes på bagsiden, så sørg for at det er strukket godt ud.
Stoffet klippes så det kan nå rundt om hele dåsen, og i den bredde som du ønsker, jeg valgte en bredde på 3,5cm. Stoffet limes fast rundt om dåsen. Når det har stået et par minutter, kommer du lim på stoffets anden side, og folder det ned over kanten på dåsen. Og så har du en fin, nem og billig opbevaringsløsning til bordet! 

1 kommentar:

  1. Ih, hvor er de fine, søde. Ej, jeg synes virkelig, at du er super kreativ. Og hvor er det nogle fantastiske DIY's, du får lavet. SÅ fedt, at du har lavet en blog :-)

    SvarSlet