tirsdag den 6. januar 2015

Ting som skal købes i IKEA

Glæder mig som et lille barn, til at vi skal igang med næste projekt herhjemme. Det er nemlig et kreativ-rum til MIG! I vores lejlighed har vi en udestue, som vi egentligt ikke rigtig har brugt til noget, andet end til at tørre tøj i. Men det skal være slut! Der skal bl.a. laves et stort bord, som jeg kan bruge til syning, tegne mønstre og en masse andet.
Bordbenene skal købes i IKEA, og derfor skal der først lige spares op til alle de andre ting som jeg skal have derfra, inden at de bliver købt. 
Har lavet en lille samling med billeder af de store ting som jeg skal have fra IKEA (der ryger jo altid lidt ekstra ned i vognen).



1) DALDANS lamelgardiner sort, 200x250cm, 399kr - skal bruge 2 stk. 2) STAVE spejl, 199kr. 3) STÄLL skoskab, 999kr. 4) LERBERG benbuk, 50kr - skal bruge 2 stk. 5) HEMNES kommode, 1499kr - har allerede en magen til inde i stuen, ikke fordi at den passer ind i stilen, men den er SÅ dejlig praktisk!  6) GERSBY reol, 169kr 


1 kommentar:

  1. Ih, hvor er det fedt for dig. Det er så skønt, når man ikke skal pakke tingene frem og tilbage hele tiden. Glæder mig også igen til at få et krea-rum, selvom det nu er ok med sybord i stuen. Det er bare ikke helt det samme.
    Hvor er det i øvrigt fedt at du er blevet så bidt af det kreative :-)

    SvarSlet