torsdag den 1. januar 2015

3 små bidder fra mit hjem

Jeg tænkte at jeg ville vise 3 små bidder fra mit hjem af. 


1# mit dejlige hjørne i stuen, med gyngestol, lammeskind og hjemmelavet look-a-like HAY pude. 



2# på skænken har jeg disse bogkasser købt i netto, som jeg er rigtig glad for. Jeg regner dog med at de skal tapetseres, når jeg finder det helt rigtige tapet.


3# i køkkenet er jeg meget glad for mine menu salt og peber kværn, min le creuset redskabsholder, og de fine skærebrætter fra søstrene grene med silhuetter som huse.

- Kreatisten



2 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud, Anja. Sikke nogle fine billeder du tager. Bruger du bare iphone-kameraet?

    SvarSlet
  2. Jep, og så lægger jeg et filter over. Du tager bare et billede og så trygger rediger, så kan du vælge imellem forskellige filtre :-)

    SvarSlet