onsdag den 31. december 2014

Ting til hjemmet i 2015

Jeg har lavet et billede med ting, som godt kunne tænkes at lande i mit hjem i løbet af 2015.


Den første ting er fra Normann Copenhagen, og hedder Curve Hook. Kunne godt bruge en 4 stykker til entréen. De koster 149kr stk.
Det næste er et skoskab til entréen. Skoskabet på billedet hedder STÄLL og er fra ikea. Prisen er 999kr.
Så er der lidt til væggen. En plakat kaldet Be Awesome som er fra bykrohn.dk. I A5 str koster den 249kr.
Så er der Ferm Living wire kurven. Jeg kunne godt tænke mig den i str M og i sort. Den koster 499,95kr
Og til sidst HAY box box - grøn, til 349kr. Bokse i lækre farver kan jeg ikke få nok af!

- Kreatisten 

2 kommentarer:

  1. Hvordan lavede du det samlede billede med tingene?

    SvarSlet
  2. Jeg har brugt det program som hedder pages til ipad :-)

    SvarSlet