mandag den 23. februar 2015

DIY låg til trådkurv



Forleden købte jeg en flot trådkurv i netto, som minder meget om Ferm Living Wire kurvene. 
Besluttede mig at lave et låg til den, og her viser jeg hvordan jeg gjorde.

Jeg brugte en MDF-plade og en tynd spontplade. 

Først tegnede jeg omridset af den yderste omkreds af kurven af på MDF pladen, og tegnede herefter den inderste omkreds af kurven af på den tynde spontplade. 

Så skar jeg disse ud med stiksav. Herefter tjekkede jeg målene ved at lægge dem på kurven. Efter at målene var tjekket sleb jeg dem med sandpapir.



Så hæftede jeg de to plader sammen med en hæftemaskine. Man kan evt lime dem sammen. 


Og til sidst en gang maling. Er rigtig glad for resultatet :-)






1 kommentar:

  1. Damn Anja, du er godt nok bare totalt sej til at lave den slags ting. Den er blevet super flot. Jeg tænkte faktisk på dig, da jeg så kurvene i Netto :-)

    SvarSlet